طلاب و روحانيون بسيجي بافق باتجمع در دفتر  امام جمعه بافق

 هتك حرمت به بيت شريف سومين شهيد محراب حضرت ايت الله صدوقي را محكوم كردند.

یزدفردا "طلاب و روحانيون بسيجي بافق هتك حرمت به بيت شريف سومين شهيد محراب حضرت ايت الله صدوقي را محكوم كردند.

به گزارش علی عسکری خبرنگاریزدفردا ازبافق:طلاب وروحانيون حوزه علميه امام صادق(ع) بافق پيش از ظهرامروز در دفتر حجت الاسلام سليماني امام جمعه اين شهر تجمع كردند و با سر دادن شعارهايي، هتك حرمت به بيت سومين شهيد محراب رامحكوم كردند و با امضاي نامه اي خواستار برخورد جدي دستگاه قضايي با مسببين اين اهانت شدند.
حجت الاسلام " سليماني" امام جمعه بافق در اين اجتماع در سخناني با اشاره به دسيسه هاي دشمنان نظام وانقلاب گفت: در دهه ي چهارم انقلاب توطئه ها و ذسيسه هاي دشمنان افزايش يافته كه بايد با بصيرت و بينش بالا اين توطئه ها را خنثي كرد.
وي ولايت فقيه را پايه و اساس نظام و انقلاب دانست و گفت: امروز دشمن، اين اصل را هدف قرار داده تا به مملكت ما آسيب برساند.
امام جمعه بافق با اشاره به شخصيت ارزنده شهيد محراب حضرت ايت الله صدوقي گفت : تنها كسي كه نداي امام را لبيك گفت و تا پاي جان در راه دفاع از انقلاب و امام ايستاد، اين شهيد بزرگوار بود.
وي تاكيد كرد: پس از حضور عاشورايي ملت ايران دشمنان توقع داشتند كه نماينده ولي فقيه در استان يزدعكس العملي نسبت به هتك حرمت عاشورا نشان ندهد اما مواضع قاطعانه ايشان در اين زمينه باعث اهانت به بيت شهيد محراب شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا